Voor spoedgevallen: 073-6123776

  • Mededeling
  • Home
  • Coronavirus
  • Hulpverleners
    • Huisarts
      • Huisarts algemeen
      • Verpleegkundig specialist
      • Centrum assistenten
      • POH GGZ
      • POH Somatiek
    • Fysiotherapie
    • Logopedie
    • GGD
    • Verloskundige praktijk
    • Dietisten
    • Samen Gezond Gesprek
    • Consulent Seksuele Gezondheid – Bureau Intieme Zaken
  • Algemeen
    • Organisatie
    • No show
    • Elektronisch patienten dossier
    • Huishoudelijk reglement
    • Privacy Policy
  • Nieuws
  • Vacatures
  • Contact
    • Financiële administratie
    • Klachtenregeling

Klachtenregeling

Wij zijn pas tevreden als u dat bent!
Natuurlijk doen wij er alles aan om optimale zorg en aandacht aan onze cliënten en patiënten te besteden. Gebeurt het toch dat u over bepaalde zaken niet helemaal tevreden bent, ga dan met betreffende zorgverlener in gesprek. Komt u er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de directie door ons online klachtenformulier te gebruiken. Mocht uw klacht de directie betreffen dan kunt u zich via het klachtenformulier richten tot de Raad van Toezicht van Samen Beter.

Klachtenregeling
Als dit gesprek u niet tevreden stelt of als u uw klacht langs officiële weg kenbaar wilt maken, dan kunt u uw klacht bij een onafhankelijke klachtencommissie melden: Stichting klachten en geschillen eerstelijnszorg. Deze stichting behandelt klachten aangaande huisartsen, centrumassistenten en praktijkondersteuners, fysiotherapeuten en logopedisten werkzaam in gezondheidscentra.

https://www.skge.nl/

Klachtenformulier

Heeft u een vraag of is er een onduidelijkheid? Dan kunt u gerust contact met ons opnemen

Neem contact op

Privacyverklaring

© 2021 – COPYRIGHT ONLINE BAZEN

Voor spoedgevallen:   073-6123776